這是音樂課唱ㄉ歌

比英文課好玩多ㄌ

 

中英歌詞:

You're always on my mind

你一直在我心中

All day just all the time

每一天每一個時間

You're everything to me

你是我的一切

Brightest star to let me see

你是我看到的最亮的一顆星

You touch me in my dreams

在我的夢中你觸碰了我

We kiss in every scene

我們在每一個地點都會親吻

I pray to be with you

我祈禱可以一直跟你在一起

through rain and shiny days

穿過雨和晴空萬里

I'll love you Till I die

我將至死不渝的愛著你

Deep as sea Wide as sky

如同比海深 比蒼穹更高的愛著你

The beauty of our love paints rainbows

我們的愛美麗的如同彩虹

Everywhere we go

勾勒出每個我們的所去

Need you all my life

我的生命需要你

You're my hope You're my pride

你是我的希望是我的自豪

In your arms I find my heaven

在你的懷抱中我找到了我的天堂

In your eyes my sea and sky

你的眼裡倒影出我的海我的天地

May life be our love paradise

我們的生活將會變成愛的天堂

 

 

You're always on my mind

你一直在我心中

All day just all the time

每一天每一個時間

You're everything to me

你是我的一切

Brightest star to let me see

你是我看到的最亮的一顆星

You touch me in my dreams

在我的夢中你觸碰了我

We kiss in every scene

我們在每一個地點都會親吻

I pray to be with you

我祈禱可以一直跟你在一起

through rain and shiny days

穿過雨和晴空萬里

I'll love you Till I die

我將至死不渝的愛著你

Deep as sea Wide as sky

如同比海深 比蒼穹更高的愛著你

The beauty of our love paints rainbows

我們的愛美麗的如同彩虹

Everywhere we go

勾勒出每個我們的所去

Need you all my life

我的生命需要你

You're my hope You're my pride

你是我的希望是我的自豪

In your arms I find my heaven

在你的懷抱中我找到了我的天堂

In your eyes my sea and sky

你的眼裡倒影出我的海我的天地

May life be our love paradise

我們的生活將會變成愛的天堂

 

 

I'll love you Till I die

我將至死不渝的愛著你

Deep as sea Wide as sky

如同比海深 比蒼穹更高的愛著你

The beauty of our love paints rainbows

我們的愛美麗的如同彩虹

Everywhere we go

勾勒出每個我們的所去

Need you all my life

我的生命需要你

You're my hope You're my pride

你是我的希望是我的自豪

In your arms I find my heaven

在你的懷抱中我找到了我的天堂

In your eyes my sea and sky

你的眼裡倒影出我的海我的天地

May life be our love paradise

我們的生活將會變成愛的天堂

睡tea / Xuite日誌 / 回應(0) / 引用(2)
沒有上一則|日誌首頁|沒有下一則